31 stycznia 2020 roku 37 uczniów PSP w Suchej z klas V- VI miało możliwość obejrzenia filmu pt.: ,,Nasze miejsce na Ziemi”. Niezwykłego filmu,w którym bohaterowie przez 8 lat dokumentowali swoją pracę i marzenia by harmonijnie i szczęśliwie żyć w zgodzie z prawami natury.
W dniu 22.01.2020 r. w PSP w Białobrzegach odbyły się Mistrzostwa Powiatu w Minipiłce Siatkowej Dziewcząt.
Drużyna w składzie: Gołkowska Karolina, Jach Maja, Baranowska Gabrysia, Lament Zosia, Wróblewska Emilka, Grzywacz Marika, Barszcz Gabrysia, Walczak Kaja, Romanowska Emilka, Zielińska Alicja, Karolewska Iza zdobyła II miejsce.
W dniu 21 stycznia odbyło się ostatnie spotkanie czytelnicze z przedszkolaczkami realizowane w ramach programu „PoczytajMy”. Podczas spotkania siódmoklasistki czytały wiersze Marii Konopnickiej, m.in. „Stefek Burczymucha”. Po lekturze zabrały młodszych kolegów w podróż po Wszechświecie. Zuzia, Zosia i Karolina w przedstawieniu, swojego autorstwa, przybliżyły „maluszkom” zagadnienia o Układzie Słonecznym i zakątkach Ziemi. Całość była wypełniona grami i zabawami ruchowymi: Wyginam śmiało ciało…
Spotkanie na długo pozostanie w pamięci. Wszyscy świetnie się bawili, uśmiech dominował na każdej twarzy.
Konkurs na logo Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej
Organizatorem konkursu jest Dyrekcja i nauczyciele Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Suchej.
Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do wszechstronnego wykorzystania: reklama, Internet, pisma, ulotki.
Pracę można wykonać korzystając z technik komputerowych.
Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami:
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane z naszą szkołą,
- wzbudzać pozytywne emocje,
- powinno być proste pod względem graficznym i kolorystycznym,
- powinno zawierać nazwę szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suchej,
- nawiązywać do patrona szkoły,
- projekt nie może zawierać treści obraźliwych.
Prace należy składać na nośnikach elektronicznych w 2 kopertach opatrzonych hasłem: „Konkurs na logo szkoły”: jedna koperta powinna zawierać pracę konkursową, w drugiej kopercie umieszczamy dane autora:
imię i nazwisko, adres, telefon,
klasę (dotyczy uczniów)
Logo wykorzystywane będzie przez szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, informacyjnych, korespondencyjnych, promocyjnych Szkoły.
Prace należy składać do dnia 31 stycznia 2020 r. w bibliotece szkolnej.
Regulamin konkursu dostępny na tablicy informacyjnej w szkole.